Generalforsamling 28. august 2021

Published by Vellerup Sommerby on

Kære medlemmer,

Jeg har desværre hørt fra alt for mange medlemmer, at de ikke orker at deltage i generalforsamlingen for, at skulle høre på alt det fnidder, der år efter år kommer fra en mindre fraktion i foreningen.

Jeg forstår godt disse holdninger, og ingen er naturligvis tvunget til at møde på generalforsamlingen og udtrykke sin mening, eller at høre på diverse kritiske indlæg.

Der findes naturligvis mulighed for at afgive sin stemme ved fuldmagt, og såfremt man ønsker at den siddende bestyrelse skal fortsætte sit arbejde for Vellerup Sommerby og Vellerup Sommerby Vandværk, kan man afgive sin fuldmagt til bestyrelsen via hjemmesiden, eller medlemmer kan aflevere den tilsendte indkaldelse/fuldmagt i formandens postkasse på Mejsevænget 69. Man vil i givet fald så stemme sammen med bestyrelsen.

Bestyrelsen håber naturligvis på en stor medlemsopbakning, men i sidste ende er det flertallet der på god demokratisk vis bestemmer fremtiden.

Bestyrelsen glæder sig til at se vore medlemmer på generalforsamlingen d. 28. august 2021 på Produktionsskolen, Skuldelevvej 24, 4050 Skibby kl. 09:30.

Dørene åbnes kl. 09:00, kom i god tid.

For spørgsmål til ovennævnte eller generelle spørgsmål kan der rettes henvendelse til foreningsformand, Allan Kirkestrup på mail: mail@vellerupsommerby.dk eller tlf.: 5380 9514

Allan Kirkestrup

Foreningsformand

error: Det er ikke tilladt at kopiere eller downloade fra denne side. Der er copyright på alt indhold på hjemmesiden. - Copyright Vellerup Sommerby!!